Jak spędziłam wakacje po niemiecku

Pobierz

Kolejny miesiąc spędziłam na zajęciach hiszpańskiego razem z moją siostrą.. Przydatne zwroty: Ich war am Meer/ am See/ in Bergen.. Podróż była bardzo długa, ale mi się podobała.. wystarczy napisać 5 zdań jak spędziłam wakacje obojętnie jakie zdania po niemiecku to trzeba napisać Dam 6 +0 pkt.. Najlepiej żeby było o tym że spędziłem wakacje w domu.. Mieszkaliśmy we wspaniałym hotelu niedaleko morza.On Friday, I joined the birthday party.. Pytania bez odpowiedzi wkrótce otrzymać przegląd i omówienie innych użytkowników.Uprzejmie dziękuję za czas poświęcony na udostępnianie tego postu dalej.W czasie wakacji letnich Joost pracuje na pełen etat w swoim rodzinnym mieście.. Kąpałam się w morzu.. Często spotykałem się z moimi przyjaciółmi.. Codziennie chodziliśmy do lasu i opalaliśmy się.. Wakacje w języku angielskim kreta wakacje otto wakacje.Opis wakacji po angielsku - przykład z tłumaczeniem Ostatnie wakacje spędziłem w Tatrach.Moje ostatnie wakacje były najlepszymi do tej pory (najlepszymi w moim życiu) ponieważ spędziłam cały ten czas z moją rodziną i 2 najlepszy koleżankami nad polskim morzem w Sopocie.. Jak coś to pisz ;)Witam mam do mapisania list po niemiecku w czasie przeszłym: Spędziłam wakacje nad morzem z rodzina.. - Byłam w Madrycie na szkolnej wycieczce.. Oglądałam przeróżne statki.. Podróż dużo kosztowała, ale niczego nie żałuję..

... "spędzać wakacje" po angielsku.

W lipcu byłem nad morzem.. Continue Reading.Wakacje spędziłem bardzo fajnie.. Wo verbringst du deine Sommerferien am liebsten?Zdania mają byc w czasie Perfekt (przeszłym).. Wakacje spędziłem w domu.. W końcu mogłem odpocząć po wszystkich wypadach.. Błagam NA JUTRO 5-6 ZDAŃ !. Przedstawiamy Wam opis wakacji po niemiecku w czasie teraźniejszym Präsens oraz przeszłym Perfekt.. Meine Sommerferien habe ich sehr nett verbracht Na poczatku wakacji wyjechałem z kolegami nad jezioro.. To było świetne!. Sprawdź tłumaczenia słowa "spędzić wakacje" w słowniku polsko - niemiecki Glosbe: die Ferien verbringenMam napisać jak spędziłam wakacje po niemiecku w czasie TERAŻNIEJSZYM.. Wakacje po rosyjsku wakacje wypracowanie po angielsku jak spedziłem wakacje.. Mieszkaliśmy w namiotach.. (śmiech).. Zwroty Mów jak native speaker Przydatne zwroty w tłumaczeniu z polskiego w 28 językach.. Chodziłam na spacery i do kina.Cena: 13.. W sierpniu, spędziłem trochę czasu z rodziną.. Ich habe im Meer gebadet.Jak spędziłam wakacje gdzie byłam i co robiłam.. Spędziłam cudowny czas.. Czas spędzałam z przyjaciółmi.. - Byłam nad morzem/nad jeziorem/w górach.. "wakacje" po niemiecku.A story about holidays - Opowiadanie o wakacjach.wystarczy napisać 5 zdań jak spędziłam wakacje obojętnie jakie zdania po niemiecku to trzeba napisać Dam 6..

spędzać wakacje {czas.}

Jak tam Twój urlop/wakacje?. Codziennie grałam w siatkówkę z moim bratem.spędzić wakacje {czasownik} volume_up spędzić wakacje (też: spędzać wakacje) volume_up die Ferien verbringen {czas.}. Opis pokoju po niemiecku na teraz daje najWakacje spędziłam nad morzem.. Pod koniec lata jeździłam nad jeziora.. 1 Zobacz odpowiedź Reklama Odpowiedź Sprawdzona przez Eksperta 3.5 /5 16 lysavietta Witam, 1) Meine Sommerferien habe ich zu Hause verbracht.. wakacje spędziłam w domu grałam na komputerze, wychodzilam z koleżankami i kąpałam się w basenie.. To były moje najlepsze wakacje.. Pogoda była bardzo dobra.. Najnowsze pytania w kategorii Matematyka .Moje ostanie wakacje spędziłam z rodzicami nad Morzem Bałtyckim.Chociaż pogoda była w kratkę, nie nudzilismy się.W słoneczne dni chodziliśmy na plażę,kąpalismy się w morzu bałtyk i zbieralismy muszelki.Bardzo podobała mi się wycieczka do Trójmiasta,Gdańsk,Gdynia i Sopot to piękne miasta, a gdańszczanie są bardzo miłymi ludźmi.Odwiedziliśmy także fokarium w Helu .Po dwóch tygodniach nadszedł czas powrotu do domu.. 2) Ich habe lange Spaziergänge mit meinem Hund gemacht.Jak jest "spędzić wakacje" po niemiecku?. Codziennie spacerowaliśmy po Molo.. Potem wróciłam do Krakowa.. Jechaliśmy do tego pięknego miasta samochodem.. Proszę zapoznać się z dyskusji i odpowiedzi na pytania Muszę napisać po nie niemiecku co robiłem i jak spędziłem wakacje poniżej..

Wakacje spędziłam bardzo fajnie.

W dzień pływalismy , opalalismy sie a wieczorem chodzilismy do baru .Es war ein schöner Urlaub.. warning Prośba o sprawdzenie; I mógł napisać spory esej pod tytułem "Co zrobiłem w czasie letnich wakacji.". Gorące dni, do pływania i opalania.. Przykłady użycia Polish German Przykłady kontekstowe "spędzić" w niemiecko Poniższe tłumaczenia pochodzą z zewnętrznych źródeł i mogą być niedokładne.. W tej lekcji nauczysz się, jak ubrać w słowa i opisać wakacje/urlop po niemiecku.Spędziłam tam świetnie czas.. Swoje wakacje spędziłam w górach.. Kiedy wreszcie nadeszły okazało się, że w tym roku nie wyjeżdżamy z siostrą do .Moje wakacje.. Obie uwielbiamy się uczyć języków i chciałyśmy się przygotować do naszej wycieczki do Hiszpanii.Moje ostanie wakacje spędziłam z rodzicami nad Morzem Bałtyckim Chociaż pogoda była w kratkę nie nudzilismy się W słoneczne dni chodziliśmy na plażę kąpalismy.. 00 zł.. Po niemiecku :D justyna12430 justyna12430 09.09.2012 Język niemiecki Gimnazjum rozwiązane • sprawdzone przez eksperta .. Na początku wakacje spędziłam w domu.. Szkoła podstawowa .. Czytaliśmy wiele książek.. Jak co roku czekałem na wakacje z utęsknieniem.. Po niemiecku w czasie przeszłym kilka logicznych zdań.+ Tłumaczenie na polskiPOMOCY !;).. Może być coś takiego?. Odpowiedz.. - Byłam tam przez tydzień.Opowiadanie o wakacjach to jedno z podstawowych zadań dla uczących się języka obcego..

... Moje wakacje po angielsku .

Warto zapoznać się z typowymi zwrotami, które można wykorzystać zarówno w odpowiedzi ustnej jak i pisemnej.. Napisz list do koleżanki z Wiednia, w którym napiszesz: * gdzie i z kim wypoczywałaś, * o zakwaterowaniu i wyżywieniu, * o spędzonym wolnym czasie i szczególnych atrakcjach, * zapytasz o wakacje koleżanki i pozdrowisz jej rodzinę.. Droga Anno,Resztę wakacji spędziłem w domu, ale nie nudziłem się Ich habe meine Großeltern auf dem Lande besucht.. Pocztówka po niemiecku - przydatne zwroty Lieber Anton / Hi Anton / Anton - Drogi Antonie / Cześć Anton / Antonie Ich schreibe dir aus …Proszę o napisanie 4 zdań o wakacjach po niemiecku w czasie przeszłym Prateritum / Imperfekt.. - Pozdrowienia, Piotr.. - Nieformalne zakończenie - pożegnanie i pozdrowienia np. Gruß, Peter.. Bawiłam się świenie z moją rodziną.Kliknij tutaj, aby dostać odpowiedź na pytanie ️ napisz 10 zdań o tym jak spędziłeś wakacje.. Odwiedzałem moich dziadków na wsi.. Moi rodzice musieli wracać do pracy, ale to nie był koniec moich wakacji.. Moje wakacje niemiecki wypracowania moje wakacje tunezja wakacje.. W lipcu byłam na wsi, w Skomielnej, razem z moimi przyjaciółmi..